عشقم..

لحظه های تنهایی

ای تنها ترین تنهای شب های تنهایی تو تنها کسی هستی که تنها تنهایی ام را به تو گفتم

عشقم 1سیلی زد و گفت: تو بهم خیانت کردی!!! 
گفتم:  تو هم بکن.. 
چند ماهي گذشت.. 
سوار ماشین عروس ديدمش خیلی خوشگل شده بود... 
با خنده  اومد طرفمو گفت:  دیدی منم تونستم...!!! 
سیر دل نگاهش کردم گفتم مبارکه ، اشک تو چشام جمع شده بود خندیدم و رفتم... 
بعد يه ماه نمیدونم کی بهش گفته بود 
تو بيمارستان بستري بودم  فهمید سرطان دارم...!!! 
اومد ملاقاتمو و گفت:  خیلی بی معرفتی... 
چرا اینکارو  کردی؟!!! 
اشک تو چشام جمع شد.. 
بهش گفتم: من تو عروسیت خندیدم.. 
ولی تو توی ختمم گریه نکن.. 
گاهی دلیل   کم محلی ها ، نه گفتن ها  و  رها کردن ها شاید چیزی نباشد که تو فکرمیکنی.. 
گاهی باید رفت تنها برای* عشقت *



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت18:07---27 فروردين 1395
خاک تو سرت...عاشق بدبخت
پاسخ:دست تون درد نکنه شرم سارم کردید


king duff
ساعت10:51---27 فروردين 1395
وای من دلم گرفت
پاسخ:الهی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 25 فروردين 1395برچسب:,ساعت18:39توسط تنها | |